Olmaması gereken her şey, o kadar normal geliyor ki insanların gözüne. Her şey onların penceresinden bakınca normal. Nezaket sahibiysen anormalsin, küfür etmiyorsan, anormalsin, mütevazıysan anormalsin, iyiysen anormalsin, saygılıysan anormalsin, hassassan anormalsin, duygusalsan anormalsin… İnsan, alışık olmadığı her şeye “anormal” der. Birilerinin olmasını istediği kişi olmak zorunda değiliz hiçbirimiz. Özümüz bu. Ve bu öz kadar insani bir şey yok. Dilerim insana denk gelelim her birimiz.
•Gülben