Yaşlanmak doğamda var; yaşlılıktan kaçış yok.
Yaralanmak ve hastalanmak doğamda var; hastalıktan kaçış yok.
Ölüm doğada var; ölümden kaçış yok.
Benim için değerli olan her şeyden ve sevdiğim herkesten ayrı kalmak doğamda var.
Benim tek gerçek varlığım eylemlerimdir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aşk bir sevme yarışı değildir! Nasıl sevdiğindir önemli olan, ne kadar çok sevdiğin değil. İyi sevmek, çok sevmekten bin kat evladır!
İyi sev, mutlu ol!
… hayatta bazı şeyler eğlenceli olamayacak kadar ağır. Bunu da yaşayarak öğreniyorsunuz. Ölüm var, kötülük var, çocuklara, hayvanlara şiddet var, zulüm var.. hoşumuza gitse bile her şeyin salt eğlendiricilik üzerinden değerlendirilmesi hayatın çarpıtılmasına dönüşebiliyor.