Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
Sonunda Azam varsa Settarhan dünyanın yedi iklim dört bucağına yürüyerek gidip o yolları yürüyerek dönebilirdi.
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Yarın ne getirecek bilmiyorum ama her şeyi doğru yapmış değil, yaşadım diyebilecek biri olarak ölmek istiyorum."
Edebiyat
Aşk olunca en çok da ölüm hükmünü kaybediyor ve insan kendisini ölümsüz zannediyordu.
Kitap Alıntısı
"Yeryüzündeki her şey iyi ile kötü arasındaki mücadeleden ibarettir.İnsana düşen bu ikisi arasında kendi safını seçmektir."
Kitap Alıntısı