Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
Ben¿
"Kendisine pek güzel denilemezdi, fakat duruşunda insanın hoşuna giden bir ağır başlılık, bir ciddilik vardı."
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
" Zaman sana hiç ummadığını ve biriktirmediğini getirir."
Edebiyat
Hayat..
"Kimi sekseninde ama otuzunda görünüyordu,kimi otuzundaydı lâkin sekseninde gibi duruyordu."
Edebiyat
Lâtif bir esinti ruhuna değdi, yumdu gözlerini Settarhan , yaşamak çok güzeldi.
Kitap Alıntısı