Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
" Sana bir şey diyeyim mi ?" İnsan çok yalnız kaldı mı hastalanır,yalnızlıktan hastalanır."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur."
Sayfa 43·Kitabı okudu
Edebiyat
Settarhan..
"Allah' ım ne zaman istersen al canımı ama bugün değil. Bu duygu kalbimdeyken bana yazık olur."
Edebiyat
Azam..
Razıydı. Bu duyguyu bir kez olsun yaşamak için ömrünce bomboş yaşamaya razıydı. İlk kez ölmekten korktu.
-"Ben sebep bilmem Molla" -"Tarihe sebepler değil sonuçlar kalır."