Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
Burada kalamazsın ve başa dönemezsin Gitmek zorundasın... #ismetözel
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Herkesi dinleyen , ama kimseyi avutmayan gece.."
Hayır gelmeyecek, bunu biliyordu, ama yine de inanmak istemiyor, çünkü inancını yitirirse bir daha asla gelmez.
İş Bankası·Kitabı okudu
Bıçağın ucundaydı insanların hafızası "İnsan unutandır ve insan unutulmaya mahkûm olandır." Didem Madak
Şiir