BRONZ SERİSİ TAMAMLANDI
6 kitaplık seriyi sonun da tamamladık. Yazarın final kitabını yakında geleceğini duyunca mayıs ayında seriye başlamıştım. Final de spoi yemeden tamamlamak içinde acele ediyordum. Başardım da. Spoisiz bir şekilde kitabı bitirdim. 📖👍 Final beni memnun etti açıkçası hele günlük kısmı da çok güzeldi. Yazar kurduğu dünya ve karakterleri iyi işlenmişti. Kitap tasarımları kartlar da seride mükemmel bir.şekilde uyuyordu. Bir de finalle beraber boyalı bir set de gelmişti. Malesef önceden serinin 5 kitabına sahip olduğum için alamadım.🤭😅 Kitapda serisinin sonunda keşke isimleri geçen o kartlardan bir koca poster olsa idi demiştim anlamları resimleri ile. Önemliler kutuda bize çıktı gerisi sadece paragraflar duyduk.Yada tüm seri kitaplarında kitap arkasında olsa oda olurdu. Onun dışında güzel bir seri idi. Bronz 6
1000Kitap
Gümüş yürek serisinin devamını aldım okuycam ama bana acil spoiler lazım spoilerden kaç gündür mahkumum ( 2 saat anca olmuştur)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben çerezlik bir şey diye başlamıştım (⁠っ⁠˘̩⁠╭⁠╮⁠˘̩⁠)⁠っ gece gece ağlamam bitmiyorrr eğer yorum yaparsam spoiler verecekmiş gibiyim ←⁠_⁠← o yüzden maalesef yorum yok AMA İZLEYEN VARSA HEMEN KONUŞMAMIZ LAZIM ÇOK SİNİRİM BOZUUKKKKK(⁠ ̄⁠ヘ⁠ ̄)
1000Kitap

Naomi

@Naominzm
·
Evettt dijital sirk testi yaptım %50 POMNI %40 RAGATHA %10 JAX ÇIKTII. Hadi bismillah izlemeye başlıyorum bitirdiğimde yorumlarımı yazıcağımmヘ⁠(⁠ ̄⁠ω⁠ ̄⁠ヘ⁠)
Hayata Dair
Suratım , ağzımdan önce spoiler verdiği için politik olamıyorum .
Eylül
(Spoiler içermez) Ahmet Sinan Sürücü'nün ilk kitabı EyLüL. Sakın kitap'tan çıkmış. Sinan, İzmir'de avukatlık yapıyor. Aynı dönem staj yaptığımızdan bu yana tanırım kendisini. Severim de. Doğrusu bir kitap yazdığını söylediğinde benim için sürpriz olmadı. Ceza hukuku ile ilgili zaten bir kitabı vardı ve ikincisini yazmıştır diye düşündüm. Çıkarıp verdiğinde ise bir roman olduğunu gördüm ve oldukça şaşırdım. O gün güzel bir sohbetimiz oldu, konu konuyu açtı. ilk defa edebiyata olan ilgisini ve okuduklarini bu şekilde öğrenmiş oldum, doğrusu çok hoş bir süprizdi. Okumak için heyecanlandım. Hemen basladıysam da araya birşeyler girdi, okuyamadım, iki ay sonra ise kitaba ikinci bir başlangıç yaptim. Ve 300 sayfa iki günde bitti. Oldukça güçlü bir girişi var ve daha ilk sayfada okurum ilgisini yüksek bir seviyeye çeken bir hikaye ile karşılaşıyoruz. O ilgi son sayfaya kadar hiç eksilmiyor. Kitap akıp giden cinsten ve elinizden bırakmak istemeyeceğiniz kitaplardan oluyor. En azından benim için böyle oldu. Yüksek bir ilgiyle giriş yaptığım kitap kurgusu ile üç ayrı zamanda ilerleyen yapısıyla oldukça başarılı. Doğrusu tahmin edilmesi zor bir şekilde romandaki düğüm çözülürken okur olaylarin düşündügü gibi ilerlemedigini görüyor. Yazar ustalıkla bir yerde okuru uyutuyor basit bir şekilde olayların sonlanacagı düşünülürken kitap farklı bir şekilde bağlanıyor. Fazla kelimesi olmayan, okuru yormayan, canlı karakterlerine kolayca bağ kurduğumuz, yarattığı atmosfer ile okuru kendine bağlayan bir roman, olaylar ve konu seçimi elimizdeki romanı güncel ve 2020'lerin romanı yapıyor. Kitap da olayların mahkemeye yansıyan kısmını da okuyoruz, burada benim dikkatimi ceken başka birşey var. Yazarın olaylara ustalıkla yön verme biçimi nedeniyle mi avukat olması nedeniyle mi bilemiyorum
[SPOILER İÇERMEZ] – Büyük Sırrı Görmeye Hazır Mısınız?
Kitap kurtları, buraya! 👀📖 Biliyorsunuz, hiçbirimiz spoiler sevmeyiz; 🤫❌ bu yüzden kapağın arkasındaki gizemi şimdilik buzlu camın arkasına sakladım. 🖼️🌫️🔒 ​Yeni kitabım "Kütüphanedeki Büyük Sır" çok yakında Hoobokk'ta sizlerle! 🏛️💫📜 Benimle birlikte bu satırları keşfedeceğiniz günü sabırsızlıkla bekliyorum! 🥹❤️✍️📖 ​