dışlanmışlar, diye tabir edilir. insanların dünyasında, zavallı, yenik, ahlaksız olanları ifade eden bir sözcük galiba. ben doğuştan dışlanmış olduğumu hisseder, 'şu dışlanmış bir insan' diye parmakla gösterilen biriyle karşılaştığımda, içimde mutlaka bir rahatlama duygusu uyanırdı.