Vahşetin Çağrısı'nı yıllar önce okumuştum ama sıkıcı gelmişti ve hiçbir şey anlamamıştım. Bir şans daha vermek istedim ve iyi ki o şansı verdim.
Çoğu kitabın aksine bu kitabın ana karakteri Buck adında bir köpek. Bu da kitabı daha sürükleyici yapıyor çünkü bir insanı değil de bir köpeği anlamaya çalışıyorsunuz.
Buck, atalarından kalan "vahşi" özelliklerini zamanla kaybetmiş ya da o öyle olduğunu, diğer köpeklerden daha "medeni" olduğunu düşünüyor. Fakat zamanla Buck'ın sahipleri değişip farklı yerlerde kendini buldukça bu vahşet de ister istemez kendini hatırlatıyor. Belgesel tadında, Buck ile empati kurmaktan kendinizi alamayacağınız, kısa, sürükleyici bir kitap.
Şimdiden iyi okumalar :)