Uyuyordu ben çıkarken... Yokluğumu bile fark etmemiştir belki de. Fark etse arar. Arar mı? Ararsa açar mıyım? Açsam, konuşsak yeniden başlayabilir miyiz her şeye? Ya bunca yaşanmışlık, yok sayabilir miyiz, yok edebilir miyiz geçmişi bir çırpıda? Ah benim güzel aşkım, keşke her imkansızın bir mümkünü olsa.
Aldığım her solukla ciğerime dolan havada sevdiceğimin bu şehrin atmosferine karışmış nefesi var, biliyorum, gitmeden önce doldurabildiğim kadar doldurmak istiyorum.