Sewda

Sewda
@sswwdda
𓃵
hayatımda hiç bu kadar yalnız olduğumu hissettiğim bir dönem daha olmamıştı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
kendi kabuğuma çekilmek istiyorum, kendi kabuğuma çekilip her şeyi unutmak.
“böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?”
Alıntı
Alışmışlar da buna... Ağlaya sızlaya da olsa alışmışlar. İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba... İyi ama, ya ben yanılıyorsam? Ya insanoğlu aşağılık bir yaratık değilse? Yani genel olarak tüm insanlık, tüm insan soyu... O zaman geri kalan her şey boş ver inançtan, kuruntuya dayanan bir korkudan başka bir şey değil... O zaman... hiçbir engel yok... Zaten olmaması da gerekir!
Sayfa 32·Kitabı okudu
Alışmışlar da buna... Ağlaya sızlaya da olsa alışmışlar. İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba...
Sayfa 32·Kitabı okudu