Şaban

Şaban
@st14
“İnsanları tanıyan yalnızlaşır...”
Uludağ Üniversitesi
214 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Şarkıda öyle diyor, başkaları gitmiş olur gidince, bir sen yakınsın uzakta kalınca…
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kendinde bir dönüşüm, bir ilerleme kaydeden herkes acılarla o yolda ilerliyor. Bir düşmesi, bir yaralanması, kendi merhemini kendi yapması ve bunu öğrenmesi gerekiyor.
Ağlasa o kadar da etkilemezdi; istemsizce ağlamaya hazırlanan bir yüzün, içindeki fırtınaya direnip zorla gülümsemeye çalışması…
Sebepsiz uzaklara dalıp gittiği oluyor insanın. Ne var bu uzaklarda.. Yakın olanın tek suçu, sana yakın olmak mı, ulaşılabilir olması mı.. Değerin bilinmesi için illa uzaklarda mı olmak gerekiyor.. Göz, göremediğine meftun.. Gönül, gidemeğine hasret.. Maddeyi aşan için uzak yakın yoktur. Nice uzak vardır ki yakından daha yakın, nice yakınlar da vardır ki uzak mı uzak..
Sahibi olmadığın şeylerin henüz senin olmadığı zamanlardaki o hissedemediğin mahrumiyeti, elde edip kaybedince anlıyor insan… Bir başka deyişle,”Bir şeyin sende zaten olmamasının verdiği üzüntü ile o şeye sahip olup sonradan ondan mahrum olmanın verdiği üzüntü aynı değildir.”