Şaban

Şaban
@st14
“İnsanları tanıyan yalnızlaşır...”
Uludağ Üniversitesi
214 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Baktım, bakmaktan şiddetli bir zevk aldım; değerli ama dokunaklı bir zevkti bu; saf altından ve çelik uçlu bir acısı var; susuzluktan ölmek üzere olan ve sürüne sürüne ulaştığı kuyunun zehirli olduğunu bilmesine rağmen, yine de çömelip suyundan kana kana içen adamın hissettiğine benzer bir zevkti bu. "Güzellik bakan gözlerdedir," sözü ne kadar doğru.
Sayfa 255·Kitabı okudu
Şaban
Çok doğru. İstediğin kadar ‘güzel insan’ ol. ‘Çirkin’ bakan gözden güzellik çıkmaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖