“Bence başarısızlıklarımız kadere yeterince güvenmemekten ve elimizde olmayan bir gücü kendi davranışımıza bağlamaktan geliyor.” (Denemeler,Montaigne)
Elinden gelen her şeyi yapmak ne yazık ki her şeyi çözmeye yetmiyor. Neden peki? Çünkü her şeyin çözülmesi gerekmiyor da ondan. Bazen düğümlü kalması çözümün ta kendisi , düğümü çözmekse ayrı bir düğüm atmak olabilir… Öyleyse bazen yapılacak en doğru şey, hiçbir şey yapmamaktır.