Kayboluyor günler, içinden anı toplamak lazım
burnunun direği sızlarcasına hem de
arafta kalmayacak gibi dokunmalı her şeye
varsın duygusuzluk kutsansın birkaç milyonca
biz, haklı sevmelerin içinde bulalım dünyayı
belki depresyon da gerekliydi, doktorlar bilemedi
hayal, çöpe atılmamalı diyen bir bilge lazım
zıtlıklar, gerçekliğin ispatıdır, bu böyle
bazen, elbette utanmalı kendinden
ama çoğu zaman da gurur duymalı,
bu ağlamaya engel değil, susmaya, korkmaya
sahi, korkmaktan korkanların suçu yok mu?
belki gerçekten depresyon da gerekli, dozunda
belki o zaman bir insan çıkacak, cesedin özünde…