süm

süm
@stargazerr
@stargazerr·
·
sabitlendi
İntihar
Kimse duymadan ölmeliyim Ağzımın kenarında Bir parça kan bulunmalı. Beni tanımayanlar "Mutlaka birini seviyordu" demeliler Tanıyanlarsa, "Zavallı, demeli, Çok sefalet çekti" Halbuki hakiki sebep Bunlardan hiçbirisi olmamalı.
Sayfa 201
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bu gece acısın canım, bir daha acımasın bunu bana yaşatan her gece böyle kahrolsun
Müzik
seni seyretmem, gezmem lazımdı bu yolun sonunu bulmam lazımdı
Müzik
kalktım baktım gecenin üçündeymişim ben nasıl bi' adamım, hiç sevilmemişim
Müzik
sanki siyah beyaz filmdeki gökkuşağı benim.
Müzik