Açık konuşmalı. Olanı olduğu gibi anlatıp, «İşte halimiz bu, bize destek olun arkadaşlar!» demeli. Eğip bükersen daha da kuşkulanır insan. Olduğundan çok başka şeyler var işin içinde sanır. İçinin cinleri azar, başlar olduğundan kötü düşünmeğe, düşündüğünden kötü davranmağa.
«Fidye istersen amaçlarımız bulanır. Bu güzelim eylemi gölgelemiş oluruz. Bence işin içine para kanştırmıyalım. Belki sembolik olarak bir tek dolar istenebilir. Ama asıl sembol kekliktir burada. Görünüşte keklik için... Ama asıl "sahibine sorulmadan gaspedilmiş bir keklik" var ortada. Üsler, tesis ve mevziler de böyle değil mi?