“Özledim" diyenleriniz olsun.
"Nerede bir çiçek görsem gülüşün düşer aklıma" diyenleriniz.
"Bir yeşilin huzuru bir de sinenin kokusu" ve çayınıza samimiyetini katık edenleriniz.
Yüzünüze her baktığında güneş gibi yeniden doğduğunu hissedip,
Sesinizi her duyduğunda sinesinden binlerce kuş sürüsünü yolcu edeniniz olsun...
Gönülden sevenleriniz. Yalansız,çıkarsız,
Sevenleriniz olsun Azîzim, Ömrünüze yüreğini serenleriniz olsun...
riyasız....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nefsi yenip tövbeye yönelmek için ilk atılacak adım, günün sonunda aynaya bakmaktır. Eğer kendimizi iyilik, yararlılık, kulluk ve insaniyet konusunda yeterli buluyorsak buna şükretmeliyiz. Yok eğer aykırı davranışlarımız, sapmalarımız var ise önce aynada bize bakan kişiyi kötülemek, sonra da tövbe etmek zorundayız demektir.