selin

selin
@sthecentaur
cehlin yıktığını irfanla yapacağız!
üniversite
41 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“ben dünyanın ışığıyım... barış sizinle olsun...” ama barış hiçbir zaman bizimle olmamıştı, bu gidişle de olacağı yoktu. insanlar var olduklarından bu yana öldürmeyi sürdürüyorlardı, toplu olarak ya da tek tek. asla vazgeçmemişlerdi öldürme uğraşından.
Reklam
iktidar kanla beslenen bir organizmadır. kendisini yöneten insanları güç kadar kötülükle de ödüllendirir.
bu ülkenin sahibi yok nevzat bey... o yüzden, adem yezdan gibi paraya taşan işadamları kentimizin, tarihimizin canına okuyor...
tıpkı ırk, cinsiyet gibi din de insanları ayrıştıran bir olgu olduğundan ortak payda olarak kabul edilmemeliydi. hepimizin bir tek ortak özelliği vardı: insan olmak.
bir tür sokak bilgeliği... hiç ummazsınız ama size lugat parçalarlar... hayat dersi verirler... çok karşılaşmıştım bu tür evsizlerle... tutunamamış ama tutunamadığının farkında olan insanlarla...
Reklam