istanbul kimsenin umurunda değil. gözlerinin önünde gelecekleri çalınıyor, bana mısın demiyorlar. bu şehrin insanları çok vicdansız, çok vefasız, çok cahil. bugünü kurtarsınlar yeter. lafa geldi mi herkes şikayetçi. fakat bir şeyler yapalım dediğinizde, önce kendi çıkarlarına bakıyorlar. şehrimize sahip çıkalım, istanbul kültür başkenti filan hepsi yalan. hepsi ucuz propaganda... belediyeler, valilik, hükümet, devlet, vatandaş, hepsi yalan söylüyor. hepsi sahtekar.