A.Fırtına

A.Fırtına
@storm_35
Hayata hiçbir zaman kafamızdaki kadar harikulade şeyler olmayacağını henüz idrak etmemiştim. Sabahattin Ali
İzmir
İzmir
182 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Dükkanın karanlığından, radyodaki bir şarkının sesi geliyordu: Bülbülün çilesi, yanmakmış güle Ömürler geçiyor, ağlaya güle Yolcuyuz cümlemiz, hep o meçhule İçelim a dostlar, sermest olalım İçelim a dostlar, neşe dolalım "Hass..." dedim kendi kendime. Niye dediysem.
iletişim yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
her tam bir üst yarımın alt basamağıdır..
"Yatayım biraz," dedim."Zor yatarsın," dedi bir tarafım. Yokladım kendimi. Maşallahım vardı. Bu geceyi de uykusuz götürürdüm. Oturdum masaya, hikayeyi çantadan çıkardım. Birbirimize baktık.  "Hikaye," dedim, "gel seninle anlaşalım. Sen yarım kal, adını da Yarım Kalan Hikaye koyalım."  "Sen zaten neyi tamam ettin ki?" dedi bana.  "Aslında tam diye bir şey yoktur," dedim, "her tam, bir üst yarımın alt basamağıdır. Yani yarım da bir bütündür."
iletişim yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir kahve yaptım kendime. Sigaramı sardım. Bir tek, şarkım türküm eksikti. O kadar kusur kadı kızında da olurdu. Zaten bu hayatta, her zaman birşeyler eksikti. Ya da bana öyle gelirdi.
iletişim yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat

A.Fırtına

, bir kitap okudu
Puan vermedi·59 syf.·
6 günde okudu
·
2019 7. kitabı
İlhami Algör
6.2/10 · 34,8bin okunma
Her Şey Bir Bir Geçti..
Görmüş geçirmiş, hayatın sırrına ermiş kadın sesli bir kız çocuğu, bakışı çakal bir taksicinin kaset çalarında geçti: “Bana her şey seni hatırlatıyor.” “Ulan cik cik, mazin ne senin?” dedim içimden. Bacak kadar kız, milletin baş tacı idi. Millette bu taçlardan çok vardı. Taç üstüne taç koyan, taç düşkünüydük. Bir zamanlar sivil siyasi çalışan abilerimin kullandığı, simsiyah, yılan gibi bir elli altı ile Samsunlu Orhan abim, ağır çekim, kayarak, süzülerek geçti: “Dünya bir dert hanesiyse, ben çilemi doldurmuşum, bir mektepse eğer hayat, ıstırapla okumuşum.” Tevellütü müsait olmayanlar dışında herkes, esas duruşa geçti. Şarkı, hepimizin halini hatırını sorup, veletlerden makas alıp, selam edip geçti. Ellerimizi kalplerimiz üstüne koyup, boyun kırıp, “Eyvallah abi,” dedik külliyen, “hürmetler abim benim.” Herkes adına acı çekmekle dönüşerek, artık abide halini almış Samsunlu Orhan abimden sonra, her şey eski haline geçti...
İletişim yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat