''İyiyim desem inanmayın; kötüyüm desem, o da doğru değil. Yuvarlanıp gidiyorum işte.''
Kendisinden önce vefat eden eşinin ardından, artık dul olan bir adamın yazdıklarını okuyoruz. Jean-Louis Fournier'den okuduğum 2.kitaptı. Tek Yalnız Ben Değilim kitabı kadar beğendim Dul'u da. En zor duygulardan birini en sade dille anlatmış yazar. Çok dokunaklı bir kitap
“Onunla tanıştığım için çok şanslıyım. Daima, güleryüzle yanımda olmuştu. Bir porselen gibi nazik ve dayanıklıydı. Cesaretliydi. Birbirimizi tamamlıyorduk. Benim eksilerim, onunsa artıları vardı.”