📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Alper Canıgöz'ün okuduğum ikinci kitabı ilk kitabını -yıllar yıllar önce- "Kan ve Gül" ü okuduğumda inanılmaz keyif aldığımı hatırlıyorum. Cehennem Çiçeği ise; 5 yaşındaki bir çocuğun "Alper Kamu"nun bir cinayeti çözmesinden alıyor konusunu. Birden fazla ölümler birden fazla yaşamlar.. Başrolümüz ufaklığın amcası evinde kendi halinde ölür fakat asıl mesele mahalleye yeni taşınan Ümit'in kardeşini öldürmesiyle yargılanması ve Alper'in bu cinayeti çözmeye kararlı olmasıdır. Amcası ile ilgili çözülmesi gereken ise gizli bir yasak aşktır..
Kitap bir seri ve ben seriye bodoslama ortadan daldım ne yazık ki siz öyle yapmayın.
Cehennem ÇiçeğiAlper Canıgüz · April Yayıncılık · 20137,8bin okunma
Adıyla kalbimi çalan Mahir Eriş Ünsal'ın okuduğum üçüncü kitabı.. Birbirinden bağımsız öykülerden oluşan kitabın %85ini beğendim diyebilirim bazı öyküler fazla uzun ya da konusu gereği ilgimi çekmedi ama öyle öyküler var ki... Gülümsetti ardından gelen öykü ağlattı duygularımı duvardan duvara çarptı. Mahir Eriş Ünsal'ın sanırım tüm kitapları vintage filtreli ve nostaljik. Kitaplarını okuduğumda hayal dünyam ister istemez sarımtıraklaşıyor. Kitapla ilgili hatırımda kalıp beğendiğim öykülerden "Çok sıkılır arkadaşı ölen çocuklar" "kimi sevsem gülderen" "kadınlar hep olmadık zamanlarda" -özellikle bu hikaye hüzünlü ve sonunda şaşırtıcı bir sonla hafızamda- velhasıl yaz günlerinde keyifle okunacak kitaplardan.