Nihal Erdem

- "Ne güzel şeydi kardeşi olmak, her şeye rağmen ne eksiksiz bir histi."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
- "Ben seni yarı yolda bırakmadım ki Selim, yol bitti."
Puan vermedi·125 syf.··
2024 13. kitabı
Melisa Kesmez'in okudugum ilk kitabi ve su gibi akan kitaplardan.. kitap 4 öyküden oluşuyor her bir öykü "ah beee" dedirten cinsten.. hiç uzatmaya gerek duymadan tadında biten öyküler, samimi kullanılan bir dil.. "Kalanlar"da gidenin ve kalanın durumu anlatılırken "Annemin Çadırı"nda bir terk ediliş anlatılıyor. "Kız Kardeşim Handan" kardeşlik olgusunu aile olgusunu duygusal açıdan ele alıyor - ki bu kısımda biraz ağlamış olabilirim- velhasıl diger kitaplarını da merak ettirdi yazar..
Nohut OdaMelisa Kesmez · Sel Yayıncılık · 201810,5bin okunma

Nihal Erdem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·125 syf.··
2024 13. kitabı
Melisa Kesmez
8/10 · 10,5bin okunma