Kitap sarmadı ama güzeldi tekrar okunmaz tavsiye edilcekbi kitap değil yazarın diğer kitapları daha iyiydi. Özellikle saklambaçla sobe okuduğum en iyilerden biriydi ama bu seri asla sarmıyo
Besa fanı olarak okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Okurken biticek diye çok üzüldüm. Kitabın siyah kuğuyla bağlantısı vardı ve ben siyahkuğuyu okumadan bu kitabı okudum sadece isimlerden bağlantı vardı. Ama çok çok çok güzeldi tekrar okurum hemde defalarca...
Yaralasar okuduğum en iyi kurgulardan biriydi. Özgüven veren, korkuyu unutmamı sağlayan tek kitaptı. Sedef Yankı Sarmaşık karakteri sayesinde bir çok korkuyu yenebildim. Kitap sayesinde Maral Atmaca'nın kalemini her zaman okuyabilceğimi anladım.