Su Temel

Su Temel
@su_______
Bazı insanlar birbirini artık sevmediği için ayrılmazlar ki.Bazen birbirini sevsende onunla olamazsın işte.Sarılmak istesende yapamazsın.Özlesende aramazsın.Sevgi her zaman fayda sağlamaz.Her şeye yetmez ya da herşeyin üstesinden gelmez demiyorum bak,bazen birini çok seversin ,çok ama çok seversin ama bunun dünyanın en yanlış şeyi olduğunu bilirsin. Birbirini sevmek birlikte olmak için yeterli değil.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat ben o nazik bakışı üzerimde hissettiğim andan itibaren sana vurgunum.Sonradan anladım ki o aslında bu senin iletişim kurduğun her kadına bakma şeklinmiş...
Alıntı
Adalet sistemi ne pahasına olursa olsun doğruyla yanlış, iyiyle kötü sağlayan olmalı. Ama bazen doğru yaptığı kadar yanlış yaptığını da düşünüyorum. Bunu öğrenmek zorunda kaldım ve kabullenmek zordu. Seni koruması gereken şeyler seni yüzüstü bırakınca ne yapabilirsin?
Alıntı
Yine boşluk. Beraberinde o yetersizlik hissiyle birlikte. Bir daha hiç mutlu olamıycakmış gibi. Bir daha. Hiç. Olamıycakmış. Gibi.
Alıntı