Her şeye geç kalmış gibi hissedip şuan da yapmış olduğunuz şeyleri boşa harcıyor çerçöp olduğunu fark ettiniz mi? Her şeyi aynı anda yapmaya kalkışmak da size aynı sonucu verir aslında. Yani her şeyi aynı anda yapmaya çalışmak aslında hiçbir şey yapmıyorsun demek oluyor. Tabi bunu hangi açıdan baktığınıza bağlı olarak değişir. Size bardağın hem dolu tarafından bakmayı hem de boş tarafından bakmanın nasıl olduğunu açıklayayım. Her şeyi aynı anda yapmaya çalışmanın iyi bir yönü varsa o da tek bir yöne odaklanmamaktır. Sabit olmayıp, birden fazla şeyle meşgul olup, tek bir şeye odaklanmayıp, rutinsellikten çıkarsınız. Bu bardağın dolu kısmı. Boş kısmı ise her şeyi aynı anda yapmaya kalkışmak sizi strese sokabilir ve onu yapmam gerek, bunu yapmam gerek derken eliniz ayağınıza dolanabilir. Aynı zamanda işin sonunda ne kadar iş yaptığınıza bakarsak eğer belli bir süre yapılması gereken 5 iş varsa siz hepsini aynı anda yapmaya çalışıp süre yetiremeyebilirsiniz. Bu demek oluyor ki o sürenin sonunda elde etmiş olduğunuz iş sayısı sıfır. Diyebilirsiniz ki ben aynı anda yapıyordum. Ama bunun hiçbir önemi yok. Sonuç odaklı bakarsak elde var sıfır. Bu da bardağın boş kısmı. Demek istediğim şu ki sonuç odaklı gitmenizdir. Eğer gitmezseniz sıfırlarınız olur. Yazı bana aittir.
Duygu ve Düşünce
2021den beri Instagram'da yönettiğim bir kitap hesabım var, ilk başlarda çok zevk alıyordum şuan , birikmiş kitaplarımdan dolayı sürekli paylaşım yapmak şehir temalı kitaplar için o şehirde fotoğraf çekimi yapmayı beklemek ve bu yüzden o kitapları okumayı ertelemek bu durumlar artık bunaltıcı ve zihinsel yükten ibaret olmaya başladı sizce ne yapmalıyım? Hesabı kapatmak istiyorum da istemiyorum da çünkü yazarlarla iletişim kurmak hoşuma gidiyor.🥲🥹🫣
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yerde uyuya kalmanın bedelleri
-her yerinin tutulması -60 yaş birden yaşlanmak -üzerine basılarak uyandırılmak.. (Sanırım eklenilcek çok şey var ama şuan bu üçü daha ağır basıyor)¯⁠\⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯
Hayata Dair
Bide şey diycem ya, buraya bi girdim ya aşırı sardı, nasıl çıkacağım şimdi 😀 Aileden ayrılmak zorunda kalan, bir aile üyesi gibi hissettim 😁 Hayır ben burada her gün yazsam neler olur acaba 😂 Yakınlarım beni tanımazlıktan geliyor şuan 🤓 he canım aynen ben değilim zaten, 1000 kitaptaki ben bu asjdhdjdjsk
Leyla gitmeye şuan karar vermedi ki onu durdurabilesin.
Ömür
sermayesi şuan olan insan nasıl olur da yarını düşünür...