Covidden çıkarken bir kelime girdi hayatımıza “normalleşme”
Her şeyin normalleşmesini izliyoruz şimdi, küfrün, acımasızlığın, iki yüzlülüğün, iğrençliğin, korkaklığın, pişkinliğin, utanmazlığın, çocukları paramparça etmenin…
Göğün yarılıp parça parça döküleceğinden korkuyorum.
|Pelin Jimenez Suarez