Subo

Çay Önemli
"Dünya mı yıkılsın yoksa bir bardak çay mı içersin?" deseler... "Ben çayımı içtikten sonra dünyanın canı cehenneme" derdim.
Edebiyat
Subo
Çay sohbettir, muhabbettir. Yalnızken de iyidir ama ama dostla yudumlaması yeğdir. 😊
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günaydınnnnn
Geceniz iyi, gününüz aydın ve şimdiden Günaydınnnnnnn olsun 🍊🖌️😊
1000Kitap
Subo
Daha iyi olabilirdi
Seni bulduğum yerde kendimi yitiririm, Benden bir çiçek iste, bir bahçe getiririm…
Subo
👏🏽👏🏽👍🏽