Çoğu insanın yaşadığı problem sevgisini gösterememe nasıl göstereceğini bilememe sorunur.Bu kitapta sevginizi nasıl ifade ediceğinize dair çok güzel taktikler veriyor.
Küçüklüğümde okurken birazcık tırsmıştım.Ama şimdiki neslin özellikle Z kuşağının bu tür hikayelerle korkucağını sanmıyorum.O kadar kötü karakter varken Gülyabani açıkçası Şeker Kız Candy gibi kalıyor.
Şu anda bile hatırlayınca tüylerimi diken diken ediyor. küçük bir bir kızın yürek burkan hikayesi. İnsancıl duygularımızı 7 - 8 yaşlarımızda yeşerten bir kitap.
Kibritçi KızHans Christian Andersen · Bordo Siyah Yayınları · 20115,5bin okunma
Çocukluk zamanlarımızdan beri her birimizin bildiği bu eser bizlere küçüklüğümüzden itibaren kırmızının masumiyeti simgelediğini öğretti. Ama gel gör ki kapitalist düzenin bizlere dikte ettiği bu sistem bu lanet düzen sebebiyle bizler kırmızıyı KAN VE EROTİZM ÇAĞRIŞTIRAN BİR ETMEN olarak gördük malesef ki...