Yani her geçen gün sevgili dostum, insanların diğer insanlardan kendinden yola çıkarak değerlendirmesinin ne kadar aptalca olduğunu daha iyi anlıyorum.
Acının insanlarla paylaşıldığı takdirde azalacağı konusunda kuşkusuz haklısın, değerli dostum, keşke insanlar -niçin böyle olduklarını ancak tanrı bilir!- geçip giden şimdiyi yaşamak yerine geçmişte kalan hatıralarını anımsamak için hayal gücünü bu kadar zorlamasalar