sudeyevski

sudeyevski
@sudeeokuyor
Görünürde her zaman gülümsüyor olsam da içeride çaresiz bir mücadeleyle debeleniyordum
Alıntı
Reklam
“Geçmişinden nefret ediyordu, en iyisi geçmişi hatırlamamaktı, ancak şimdiki halinin de geçmişinden bir farkı yoktu.”
“Lanet olası hayat! En acı ve kırıcı olan şey, bu hayatın acılara karşılık olarak müfâkatla sona ermemesi.”
Alıntı
“Keder ve ümitsizliğin son noktasında olan insan da dünyaya baktıkça, âlemi de kendisi gibi kan ağlıyor zanneder.”
Alıntı
“Gönüldür bu! İnsanın gönlüne hükmü geçemez.”
Alıntı
Reklam