tanrıyla göz göze
utanç perdesinin önünde
günahlarımlaydım
bağışlanmama vardı daha zaman
bir mağluptum, asi olabilseydim keşke
sonbakışta vazgeçtiğiydim sevgilinin
ebedi bir orada olmayan
sahtekar iyiciller arasında,
inkar ve inat
tek bir doğru için,
kefaret ve merhamet
akmalıydı kanım
konuşmayandım
o çok bilinip hiç tanınmayan