Kitap çok akıcıydı ve Bridgerton serisinin şu ana kadar okuduğum diğer kitaplarına olduğu gibi buna da bayıldım fakat okumak gibi bir niyetiniz varsa baştan uyarayım, Benedict'in neredeyse tüm kitap boyunca Sophie'den metresi olmasını istemesi fena hâlde sinirlerinizi bozabilir, tabii bir de Sophie'nin çok sevgili(!) üvey annesi Araminta var. Biliyorum şu an içinizden "Bu kadar kötü şey varsa kitap nasıl güzel olabilir?" diyorsunuz ama eğer dönem kitaplarını seviyorsanız bu kitabı da eminim seversiniz.