Bridgerton serisinin son kitabını da bitirdim. Çok sevdiğim ve 2 haftadan kısa bir sürede bitirdiğim bir seri oldu. Diğer 7 kitap gibi bu da göz açıp kapayıncaya kadar bitti. Çiftimize gelecek olursak serinin diğer çiftlerine nazaran daha sağlıklı bir ilişkileri vardı (birbirlerine karşı tutumlarından bahsediyorum). Seriyle ilgili de kesinlikle şimdiye kadar okuduğum en iyi romantik dönem kitaplarından olduğunu söyleyebilirim. Okumak gibi bir niyetiniz varsa ama kararsızsanız hiç tereddüt etmeden başlamanızı öneririm.