Sude

Sude
@sudeonran
Sonradan kör olmadığımızı düşünüyorum, biz zaten kördük, Gören körler mi, Gördüğü halde görmeyen körler.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Issız eski parkta karlar içinde, Arıyor geçmişi iki gölge...
Özlem
Tanrım, gözlerimizin görmemesi ne büyük bir eksiklik, belirsiz gölgeler halinde bile olsa görebilmek, ah görebilmek, bir aynanın önünde durmak ve koyu, pek iyi seçilemeyen bir lekeye bakıp, Bu benim yüzüm, ışık almış öteki nesneler benim alanıma girmiyor, onlar ben değilim, diyebilmek.
Geçmişte çok şey vardı... Ama bunların hepsi sanki hiç olmamış rüyalar gibi zihninden silinmişlerdi. –Seksen yaşında doğmuş ve sıfır yaşında ölmüş bir adamın hikayesi.