...
Birden durgunlaştı. "Mezarlıklar neden soğuk olur diye düşündün mü hiç?" Diye sorup kupanın içindeki kahveye baktı.
Mezarlığa mı gitmişti yani? Yutkundum, belki de sevdiği kız ölmüştü? "Hayır," dedim.
"Ben ne zaman gitsem üşüyorum. Tuhaf," dedi.
"Bunun sebebi sanırım bizi saran kolların artık yerin altında olması."
"Hayır. Sende kendine yer açan kişinin artık yerin altında olması," dedi. "İçinde boşluk olursa üşürsün, kız çocuğu."
Yapboz parçasıydı insanlar belki de ve sadece her iki tanesi tamamlıyordu birbirini. Kimisi bulabilmişti parçasını, kimisiyse yanlış parçayı kendine tamamlamak için zorlamaktaydı...
Tepeden tırnağa sevmektense, cümlelerinden harfine sevmek güzeldir adamı. Saçlarını veya tırnaklarını kesebilir adam ama cümlelerini kırpamaz. Kırpsa zaten o adam olmaz.