...
"Ne kadar süredir sevdiğinin bir önemi yok. Ne kadar çok sevdiğinin de önemi yok. Her şey karşılık bulduğunda önem kazanıyor. Her şeyin Ulaş sevdiğinde bir önemi var."
Belki de tek bir kelimesini duymaya hasret kaldığın adamı, her saniyesini duyanlar dinlemiyor. Belki de tek bir saniyesini kaçırmak istemediğin adamın, tek bir saniyesi umursanmıyor. Belki de tek bir bakışında öleceğin adamın, tek Bir bakışında kimse bir şey görmüyor. İşte en çok belkiler dokunuyor insana lakin bazı şeylere rağmen sevmek en güzeli değil mi zaten? 'Rağmen' kelimesi şüphesiz en güzel şeyleri yaptığımızın kanıtı... Belki...