Gryffindor’lu çocuklar ona tehlikede olmadığından söz ettiler . Safkandı ve saldırıya uğrama ihtimali çok zayıftı. Neville, “ Önce Flich’i hedef aldılar,” dedi, tombul yüzü korku içinde. “Ve herkes biliyor ki, bende neredeyse bir Kofti’yim “
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Serideki en sevmediğim film bu olduğu için yavas okuyabilirim gibi ama yinede hp evrenini çok sevdiğim için yinede keyif alacağımı düşünüyorum ilk kitabında cümleler akıcı değildi bu kitapda biraz daha
düzgün olmuş o yüzden ilk kitaba göre daha cok sevdim ki en sevdiğim filmi felsefe tası olmasına rağmenn
Güncelleme; evettt bitirdim yavaş okurum demiştim ama ilk kitabın o anlatımından sonra bu kitap baya akıcı geldii hemencecik bitti özellikle sonra doğru kitap kendini dahada sevdirdi
Harry potter serisini defalarca izlemiş biri olarak ve kitap setini yıllar önce filme hayran kalıp alıp okumadan kitaplığımda çürüdüğünü farkedip okumaya başladığım kitap zaten seriye bayılıyorum kitabıda sevdim hikayede olaylar zaman aldıkça karanlıklaşıp masumluğunu kaybediyor bu kitap en masum hikaye herşeyin en tatlı en güzel halleri olduğu için bende yeri ayrı sadece keşke cümleler keske daha akıcı olsaydı.
İlk kitap güzeldi ama ikinci kitabı beğenemedim maalesef karakterlerin ayrı serüvenler yaşaması ve bir türlü yanyana gelememelerine dayanamadım :( bu yüzden yarım bıraktım