Yorumlayalım bakalım benim biriciğimi ateş kadehini. Öncelikle biriciik olmasının sebebi artık voldemortun tamamen dönmesi işlerin artık ciddiye alınmasını ( bazı büyücülerin kabullenip bazılarının korkudan! inanmaması) bunu kitapda aynı zamanda filmde gördük. Ölümyiyenlerin toplanması , karanlık işaretin gökyüzünde süzülmesi ve voldemortun artık fiziken eski haline dönmesi vs vs.
Kitap filmden çooook farklı bu beni sevindirdi açıkçası filmin tıpatıp aynısını okumaktan çok daha iyi kesinlikle.Filmde diğer yarışmacı okulların okula gelmesiyle baslarken kitapda bu kısımlar süprizdi. Ama keşke filmde kitaptaki bazı sahneleride görseydik mesela hogwarts mutfağını görmeyi kesinlikle isterdim ne kadar canlandırmaya çalışsamda filmde görmeyi gerçekten isterdim. Sonrasında quidditch maçınıda görmek isterdim filmde hiç izlememiştik o kısmı ve filmdeki gibi harry nin düşmesi yoktu o sahnede asıl olan şey harry nin asasıyla mr crouch un evcini wicky nin karanlık işareti yaptığı idda ediliyordu ( daha sonra wicky hogwarst mutfağında calısıyordu) Aynı zamanda mr weasley onlara maçta çok iyi bi yer ayırtmıştı ( dizide de filmdede mrs weasleyin maça gelmemesine çok üzüldüm kadını niye götürmiyorsunuz) sonra bill ve charliede vardı kitabın ilk kısmında ama filmde görmedik sonrasında harry e galasaotunu yemesini söyleyen filmde neville ken kitapta dobbydi keske filmdede dobby yi daha cok görseydik . Ha birde kitapda sürekli adını duyduğumuz mr lagman ama filmde hiç görmedik onuda. YA BİRDE percy nin o çok bilmiş tavırları vs kitapdaa asırı var ama filmde neredryse hiç sahnesi var çok simir bozucu ve sıkıcı olsada filmde percy nin bu hallerini görmek isterim. kitapda daha bir sürüüü farklı sahne var hepsini buraya yazamayacağım kadar çok sahne var
Krumun harry e hermonie ile
Evett bitirdim bayıldım bu kitabada. Bu kitapta filmden biraz farklı sahneler vardı ki bu çok hoşuma gitti. Filmin aynısı geçirilmiş olsaydı büyük ihtimalle çok sıkılıcaktım. Çokta fark yoktu aslında ama zaten çok farklı olsaydıda kopukluk olurdu.Bu seriyi okumak aslına bakarsam karakterleri daha iyi anlamamı sağladı onların duygu düşüncelerini filmde aslında pekte farkedemediğimi okurken onları daha iyi anladığımı farkettirdi. Özellikle sevgili arkadaşım Bishamon ♡ ın rondan neden nefret ettiğini anlamamı sağladı
kdkdjskfkskds. Gerçekten çok bilmiş bi çocuk ama yinede en sevdiğim karakterlerden biri olduğu gerçeğini değiştirmiyecek.
Harry Potter hayatta kaldı. Karanlık Lord’un gücü kırıldı ve yeni bir şafak doğdu, efendim; ve Harry Potter karanlık günlerin asla sona ermeyeceğini düşünenlerimiz için bir umut ışığı gibi parladı, efendim….