suenoaesthetics

suenoaesthetics
@suenoaesthetics
Yarım, bir bakıma, bütünden iyidir"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen nerede hata yaptığımı sorguluyorum ve ortaya çıkan sonuç sadece koca bir hiçten ibaret oluyordu . Belki de hatanın kendisi bendim ..!
Yaşamak bu, insanın her dilediği gerçekleşmiyordu...
Çağımdan nefret ediyorum...
Çok geçmeyecek aradan. Şöyle diyeceğim. Bulutlar açmadı. Mavi gök orda mı?