Kalbimi ısıttı. Sonlara doğru mutluluktan çıldırıyordum. Kitaptaki karakterlerle arkadaş oldum, hayatıma yeni insanlar kattım. İnsan iletişimleri hakkında kendimi geliştirmeme yardımcı oldu onu da unutmayalım :D genç-yetişkin çok kişinin hoşuna gider bu kitap :,) keyifli okumalarr