“Evet, hep ölümü düşünüyorum. Doğrusunu istersen, ölmek gerek, gerisi boş... Açıkça söyleyeyim sana; düşüncelerime de çalışmalarıma da büyük değer veriyorum. Ama aslını sorarsan dünyamız küçük bir gezegenin üzerinde küf tutmuş incecik bir tabakadan başka bir şey değildir. Oysa biz büyük işlerimizin, büyük düşüncelerimizin olabileceğini sanıyoruz! Aslında bunlar, incecik kum taneleridir.”
“Fizikten bir alıp ikinci sınıfta kaldığım zaman da her şeyin mahvolduğunu sanarak böyle kızarıyor, ürperiyordum. Kız kardeşimin bana verilen işini berbat ettiğim zaman da kendimi mahvolmuş sanmıştım. Ama ne oldu? Aradan yıllar geçti, bunların beni nasıl olup da üzdüğüne şaşıyorum şimdi hatırladıkça. Bu üzüntüm de öyle olacak. Bir zaman sonra umursamayacağım onu.”