ısrarla bir şeyler soruyor insanlar. dertlerini anlatıp anlamamı, hiç değilse dinlememi istiyorlar. üstelik yıllardır ben insan sevmiyorum diye feryat etmeme rağmen yapıyorlar bunu. ya psikopatlar ya da kafa buluyorlar benimle.
şu an burada olmak zorunda olduğum için olmak istediğim yerde olamıyorum ve bir gün burada olmak zorunda kalmadığımda olmak istediğim yerde olacağım. bedenimle ya da ruhumla. bilmiyorum. bir gün olacak ama bu. anlayabiliyorsanız bunu içinizden anlayın. anlamıyorsanız da, susun.