şükran

şükran
@sukrankalin
özgür bahar
Kuvvetle yere bastım yokladım derinliğini toprağın Omuzlarımdan kalktı sanki ağırlığı bir dağın Resmini çizdim durdum kutlu sayfalarına çağın İsmini fısıldadım yeryüzüne gökyüzüne durmadan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bence yazmanın asıl sonucu, düşünmeyi sürdürebilmeyi, bir düşünceyi sonuna kadar takip edebilmeyi öğrenmektir. Ya da başka bir ifadeyle söylersek, yazarak düşünmek, düşünerek düşünmekten daha kolaydır. Dikkatimiz kırılgandır, demiştik. Düşünmeyi sürdürmek için, sokrates gibi odaklanabiliyorsak, yazmaya da ihtiyacımız yok. Ama dikkatimiz ve yoğunlaşmamız, her birkaç saniyede/dakikada bir elimizden kaçıyorsa, yazmak düşünme temrini yapmanın en uygun vasatı olacaktır.
İhtiyacımız olan tüm enerji yaradılışta insanın kalbine konan ‘muhabbet çekirdeğinde’ gizlidir.
Huzuru tercih edin, gelmesini beklemeyin. O zaten içinizde ve en derinlerinde. Şükürle ona ulaşın.