“Allah yolundan ayrılanlar en kötü şeytanlara dönüşür,cehennemlik olurlar,”diye başlardı hocanın vaazları.Cehenneme gitme ihtimali korkuturdu bizi.Yüreğimiz ağzımızda,ürpererek dinlerdik hocayı.Söyledikleri gece rüyamıza girerdi.Yüksek sesle gülmenin bile günah sayıldığı iklimde,her dediğine yürekten inanmasak ta,masum kalmaya çabalarken bunalırdık.