İhsan Oktay Anar'ın okuduğum üçüncü kitabı. Ne yazık ki asla beklentimi karşılamadı. Bu kitabın tam olarak neresi övüldü anlayamadım. Ben mi yanlış okudum , ben mi bağdaştıramadım bilmemekle birlikte; diğer kitaplarını çok sevmiştim. Amat ve Suskunlar gibi kitapları yazan bir yazarın övülen kitabı Puslu Kıtalar Atlası olmamalı.