İhsan Oktay Anar'ın okuduğum üçüncü kitabı. Ne yazık ki asla beklentimi karşılamadı. Bu kitabın tam olarak neresi övüldü anlayamadım. Ben mi yanlış okudum , ben mi bağdaştıramadım bilmemekle birlikte; diğer kitaplarını çok sevmiştim. Amat ve Suskunlar gibi kitapları yazan bir yazarın övülen kitabı Puslu Kıtalar Atlası olmamalı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk kitaplığım küçük bir raftan ibaretti, sanırım kendi ellerimle yapmıştım onuda.. İlk kitabımı kim aldı hatırlamıyorum. Ama ilk ve gerçek kitabım Ruh Adam dı... Bugün saydım 480 tane kitabım olmuş, "çocuğum" desem daha doğru olacak sanki... :) çokça duyduğum bir söz var çevremde bu kadar okuyorsun da ne oluyor, paranı neden kitaplara harcıyorsun falan falan. Kitabı bilmeyen birine kitap sevgisi ve kokusu nasıl tarif edilir bilmiyorum aslında. Bugün kocaman bir iş becermişim gibi bir huzur ve mutluluk var üzerimde karşısına geçip geçip seyrediyorum. Sen büyüdün kocaman mı oldun diyip gülümsüyorum... Ah iyi ki var kitaplar. İyi ki...