Kitap anlatımı oldukça başarılı. Stephen Hawking 'in dili oldukça sürükleyici ama bir kimyager olarak söylüyorum konular anlaşılması zor. Her bölümü en azından ikişer defa okudum. Bazı belgeseller izledim. İnternet üzerinden araştırmalar yaptım. Sürekli defterim yanımda not aldım. Ama sonuç derseniz bence değdi.. Herkes okumalı...
... Evren tamamen kendi başına bağımsız bir bütün ve kendisi dışında hiçbir şeyden etkilenmiyor olabilir. Ne yaratılarak var edilmiştir ne de yok edilecektir. O, sadece VARDIR.