Gelişmiş insan dünyaya daha dikkatli bakan, nereden geldiğini, nereye gittiğini, niçin yaşadığını kendine soran, yaşamını olabildiğince anlamlı kılmaya gayret eden ve kendi den sonra gelecek kuşaklara küçük de olsa bir katkıda bulunmaya çalışan insandır. Ama şimdilerde, insanlar neredeyse soru sormayı unuttu. Ya kendini dinle kapattı dünyaya veya inkar edip isyan etti. Böylece kurtulduğunu sandı her şeyden.