Şule Ünal

Duygular zaten hep aptaldır. Aklı yoktur duyguların.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·120 syf.··
Beğendi
·
2020 13. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 20 Kasım 2020 15:07
Kayıp çocuk, bugün dünya çocuk günü olması anlam ve itibariyle yorum girmeyi en uygun bulacağım kitap oldu. Öncelikle çocuk satma, alma, köleleştirme uzun zamandır maalesef var. Belki biz görmüyoruz. Şahit olma imkanımız da yok. Belki sadece haberlerde duyup görüyoruz. Ama bu var. Bu iğrenç duruma karşı duran eğitici insanlar da var. Baş kaldıran, sonucu ne olursa olsun ben buna susmam diyenler var. Bu çocukları satma, bir pazar kurma işi aslında şu an yaşanılan cinsel istismarlardan farksız. Çünkü maalesef günümüz dünyasında istismar için alınıp satılan çocuklar halen var. Evet bu kitap, içerisinde çizimler resimlerle bir çocuğun anlayabileceği kadar net bir anlatıma ve okunuşluğa sahip. Bu yüzden ben olsam çocuğuma kardeşime okuturdum. Ve bu konuda en azından fark yaratırdım. Çünkü bu konu önemli, hepimizin hassas noktası ve ben de bu duyarlılığı bu kitabı oldukça beğendim. Herkese tavsiye ederim
1000Kitap
Kayıp ÇocukHasan Yiğit · Az Kitap Yayınları · 201923 okunma

Şule Ünal

, bir kitap okudu
9/10
·120 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2020 13. kitabı
Hasan Yiğit
9.1/10 · 23 okunma
Hayatın bunca derdi arasında, peki ben neredeyim?
10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2020 12. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2020 12:21
Benim bu kitaba ihtiyacım varmış. Benim ruhumun bu cümleleri duymaya ihtiyacı varmış. Bu cümlelerin ruhuma ilaç gibi gelmesi ve beni iyileştirmesi gereken bir dönemde, benim bunu gerçekten okumam gerekiyormuş! Şu hayatın ne çok derdi var, incelenmesi gereken raporlar, ütülenecek kıyafetler, yapılacak yemekler, alınacak notlar, izlenecek dersler... Eee ben? Ben neresindeyim peki bu hayatın? Adem Özbay ile bu kitapta tanıştık. Dili beni mest etti. Ne yalan söyleyeyim bu cümleleri nasıl kurmuş şaştım kaldım. Yazmak öyle kolay bir iş değildir. Özellikle de insan hakkında hayat hakkında okkalı cümleler kurabilmek 'bana göre' dünyanın en zor işi. Ha bu yüzden kendisine yazarlık hayatında başarılar sunarak kitabı övmeye devam ediyorum. İçerisinde küçük kısa hikaye ve ordan sonra harika bir cümle çıkıyor karşınıza sürekli. O hikayeler böyle sizi alıp götürüyor. Zaten somut bir şekilde hissedilir oluyor o olay. 'ben neyim, anlamım ne, niye bu dünyada Varım' soruları anlam kazanıyor. çok güzel hissettim okurken. çok değerli hissettim kendimi. Bu yüzden okumayan hiç kimse kalmasın istiyorum. Şiddetle öneriyorum lütfen okuyun lütfen Bayıldım
Felsefe
Merhaba Hayat Ben Geldim! Adem Özbay · Az Kitap · 201855 okunma